Followers Yang Best..TQ

Calling For Ur Own Domain Name

Tuesday, October 20, 2009

Atiqah Kena Admit-Hosp Serdang,Selangor

11 Oktober 2009

Aku n my family gi KL.mula2 gi umah abgku kat sri petaling then sesi petang teros gi tgk atiqah kt hosp Serdang.dia kena jangkitan kuman pada peparu.menurut kakak iparku yg seorg nurse-katanya tak bahaya klu dirawat n mkn ubat.sian nya aku tgk bila ade wayar melilit kat dia.tak tahan aku.meleleh airmata aku.kck lg dh kena camtu.gambar ni kck sgt le.tak bape clear le.
bulan syawal blom abis lg so aku ni gi le beraya kat madrasah abah kat bukit naga.dia jamu kami mee goreng ,bihun goreng n nasi goreng.tp buatan kedai le.hasrat aku nk jumpa MAKCIK baru tak tercapai le.sbb dia balik singapore lak.tak pe le.lain kali le.
then gi lak umah NENEK-mak makteh(makcik aku tp pakcik dah meninggal)tp kira aku rapat gak le.walaupn dh cam takde ape.kira ble gak le melawat2.ape salahnya.lepas mkn nasi blk le teluk intan.
tak sangka ye keputusan last min menjd gak walaupn bdn aku penat.anak2 ku pn mesti penat
Yang turut serta:
Aku,Hubby,My Twin(Balqis&Qasrina),Hafiy Dan Opah

No comments: