Followers Yang Best..TQ

Calling For Ur Own Domain Name

Sunday, April 3, 2011

Weekend On 2 - 3 April 2011

lalallalallalal......wiken datang lg..time ni spend msa ngn anak2 n en.Hubby.tp this wiken hubby takde sbb kami ade plan memasing...hahahhahahhahaha.
SEBAB:
kami berbagi2 diri le.bkn sbb nk selfish or seangkatan dengannya tp sbb rase tanggungjawab pd keluarga.bkn lak sbb nk bersama famili sendri lak.hehehhehe.ala sebabnya mudah jek.sepupu aku dan sepupu aku bertunang pada hari yang sama iaitu 2 April 2011.nape ek ramai orang bertunang date ni.tu yg confusekan aku sesgt tp tak kisah le.yg penting sekarang ni..dua2 insan ni telah selamat bertunang ngn pilihan memasing.bkn pilihan parent ye.hehehhe..
Sepupu Aku(ijah):dpt orang KAMPUNG PANDAN.lupa lak nk tanya nama tunangnya..aku bkn bz tolong org tp aku bz ngn anak2 aku...main tangga le...main kt luar umah le(umah Pak Ngah aku ni btoi tepi jln)then selekoh lak....tersgt le bahaya.jenuh mengejar diorg dr dlm umah smpi luar umah.....penatnya.....
utk Tatapan korang



Sepupu Hubby aku(Jilah):dpt org Lenggong.rasenya namanya saiful.mak penah sebut ni...hehhe...aku tak tau le cite ape hubby ku kt kg...heheeh...
ape2pn aku TQ kt hubby aku sbb izinkan aku tgk sepupuku bertunang.....hehehehe
nnt le.upload pic ye..

TAHNIAH YE IJAH N JILAH....HARAP2 CEPAT2 NAIK PELAMIN..AMIN

No comments: