Followers Yang Best..TQ

Calling For Ur Own Domain Name

Monday, July 4, 2011

Entry Nade2...

Firstly....saje le nk tunjuk kt sume koleksi tepon yang penah guna since tahun 1999.hehehehe..sebab tu entry ni NADE2...heheheeh.bukan ape.saje nk refresh memori dulu2 kala dan untuk pengetahuan semua.semua ni ehsan n belas kasihan dr Mr.B.sejak dr zaman berkwn hingga sekarang masih belum serik untuk membelikan tepon2 model baru untuk isterinya.hehehehe.tq B.ade satu lg tepon.Hadiah dr "My Beloved Father" sebagai hadiah kawin katanya.heheh..tak guna sebab chargernya dh takde dijumpai lg.ntah mana le abah beli or dapat tepon ni.brand alcatel gak tp smaller than yang 1st.so nice gak abah aku ni.hehehehe

Yang latest yg ni plak.dr pakai yg paling canggih smpai malas teros nk pakai tepon.hehe.so B kesian.dia kata beli yg simple je tp ble guna senang.hehe.tq again B.
tepon ni mmg anak2pn suka n lg pandai dr mummmy.sume games diorg dh explore.


My gift for HIM

B aku ni mmg byk koleksi JAm TANGAN yang aku kira bukan calang2 harganya.huhu.bkn nk menunjuk2 or ape2 cuma aku nk tunjukkan aku belikan dia casing jam tangan dia supaya jam tangan dia tak letak merata2 lagi.sayang oi barang mahal.huhu.mmg le di antara koleksinya tu,takde satu pn hadiah dr aku.huhuhu..murah je tp agak berbaloi2....aku beli di sini.pic ni pun diamik oleh tukang gambar cili..Qasrina.tq nina.



Cuci Kereta
Setelah berbulan tak msuk car wash..anak2pn excited kt sini.klu tak dulu2 punya le tkot nk gi car wash.tkot org amik kete mummy dia.hehehe.aku pakai iswara aerobik jek sejak 2006..heheheh


Entry ni plg ngade2..heheh

jari terkepit pintu kete sbb salah sendri.hahahha..punya dh tak tahan sgt sebab ade bende yang dh full kena le dikuarkan dengan segera.sampai je Shell,teros je melompat turun kete n go to toilet.dalam masa tu tak sedar yang jariku telah terkepit pintu kete daa..bengkaknya smpi dua ke tiga hari gak le..mmg sakit siot.huhuhu.terase2 mcm berdenyut2.dh le tuh.kita gelak dek anak2 lak.
mari kita lihat sape yg kena.hahahahah

No comments: