Followers Yang Best..TQ

Calling For Ur Own Domain Name

Monday, July 11, 2011

Hujung Minggu 9-10 Julai 2011

Yahuuuuuuu....Hujung Minggu datang lagi.seperti biasa kami suka.hehehhe...kami tu refer pada anak2 mummy n ayah serta mummy juga..yehaaaaaa...
tp before cite psl hujung minggu yang best.kita cite dulu ape yg mummy n ayah pada hari Jumaat.huhuhu...aku terlalu kecewa rasenya bila aku kini sedar yg ayah terlalu berkepit dengan teponnya(maybe byk sgt important call nk kena jawab cepat kot).so ignore je le HAJAR.huhuhu...Maaf B.bukan nk kata or pk ape.b yg maybe pk or tuduh B bukan2.b tau B tak penah berubah,B mmg mcm dulu.B layan b n anak2 sama jek.B tak penah lain.so b mmg tak berubahkan..B tak penah nk marah2 b,B tak penah nak naik tangan kt b walau camne pn B marah.B mmg suami dan ayah yang terbaik antara terbaik.b mmg akuinya dr dulu,kini n insyallah hingga selamanya.AMIN
Jumaat yang lalu,aku tekad nk wat satu tindakan yang aku rase agak BODOH.uhuhuh.nk tau ku wat pe?aku try msuk tepon dia n aku lg frust bila dia tukar password yang dulunya dia ade bgtau aku.aku lak nape ntah dh mcm tak reti kira.hahhaha..try n error rupanya dh tiga kiraan daaa...n atlast..appear 'PIN BLOCKED'.abis le aku.kontoi le aku.habis le dimarah oleh En.Saharil Ramli kang.
n aku dh tau resultnya,mmg aku kena marah.semuanya aku lakukan kerana aku frust.
i'm sorry B...B dh berubah le.tu aku cuma mampu tanyakan dalam hati jek.huhuhu.mmg aku tau dia marah gile.perginya keje ngn rase monyok n marah sgt.tu aku tau.
Aku juga tau aku salah sbb no.tu le selalunya orang tepon dia.bkn no.digi tu.sorry le B.b geram sgt bila tindakan B camtu.b jd tak tentu arah bila B wat b camni.sbb tu b wat sume ni.Sori le.klu nk tau,sim kad tu bru ble digunakan pada hari ini(12 Julai 2011) sbb rupanya dia bkn pakai nama sndri.dia guna sup line orang lain who is not in Malaysia last week.so sbb tu tak ble guna lg sim kad blocked tu smpi org tu kembali ke Malaysia.
aku cite sume ni bukan sebab ape.sebab aku sayang sgt ngn En.Saharil Ramli ni.Tolong le jgn wat cam gini lg B.b rase frust sgt.huhuhu..hanya Kau Di hatiku.harap dihatimu juga ade aku.tu je.hari yang mulia tu aku telah rosakkannya.i'm sorry again ye.aku amik EL sebab balqis demam n merengek2 jek.huhuhu.
untuk mengubat hatiku yang lara ni,aku ajak anak2 gi TESCO.hahahah.aku nk shopping.bukan utk aku tau.aku beli 4 psg sorang bju baru utk anak2 aku.siyes ..leganya gile bila dapat shopping baju anak2 ngan byk.tp bukan le yg mahal2pn.wat bju basahan ble le..hehehhe..bila nk bayo,tgk2 duit cash tak ckup daa...hahhaha.ape lg swipe je le.hahahha lg..mari kita bju baru anak2.heheheh.meh kita tgk pics.




so kita teroskan cite le.kami ble le dikatakan berbaik pada petangnya.ayah balik lebih kurang kul2 then dia tido jab n kami bercadang nk blk bagan serai.so bila ayah terjaga dalam kul3++,kami teros le siap2 balik kampung.seronoknya anak2 dapat jumpa nenek le.hhehehe..tp kami stop dulu kt car wash.ayah nk basuh kete lak.glamornya ayah kt car wash tu,sume cleaner2 tu kenal ayah n call ayah as abang tauke Besar.hehehhe.wauu..ayah mmg glamor.hehehhe...sume dok tegur je.setel je basuh kete kami teroskan travel to bagan serai.yehaaaa..ble peluk mak puas2.rindunyaaaaa.cucu2 mak gak tau.
kami sampi bagan serai dalam kul6.heheh.hidangan petang tu ayah beli kat Pasar Hari Changkat Jering.hehehe.mcm2 ade.ade lemang,ketupat palas ngn rendang daging,ade martabak,ade keaw tiau goreng,ade cucur udang n sambal yg sedap.yummyyy....minum petang kami di bagan serai kang.anak2 sume tido.heheh..
sampi je umah mak,teros je siap2 kan le..kebetulan lak Achik,kak AJu n famili dtg bertandang.so langkah kanan le kan.juadahpn byk.mari kita mkn bersama2.hehehhe.
Esoknya cadangan dr ayah suh mummy belajar wat gulai rempah udang yang sedap buatan kak nona.so juadah lunch kami arini ialah gulai rempah udang Mummy yg diajar olah nenek n makteh.yummyyyy..sgt sedap le.bukan mummy je yg kata.yg merasenya tau.heheh..ayah juga.mummypn bru tau sebenarnya klu udang,kena msak cam masak daging.heheh.sib baik le belajar klu tak smpi bila2 pn taktau.haahhaah.selain itu ade ikan bakar ngn air asam yg mummy belajar before ni dan mummy dh semakin pandai wat air asam ni.heheh.ade gak kangkung goreng.makteh lak bg masak lala n kerabu kacang botol .tp aku suka statement B,dia kata B suh b belajar bukan nk downkn b cuma nk b lg sedap masak.kn dh dpt new lesson.ok le.b faham.b mmg tak malu nk belajarpn sbb b tau cikgu2 ni best2 belaka.tp mmg dapat new lessonpn.heheheh.semuanya sedap(chewahhhh.puji dri sendri nampaknya.)...abis le diet mummy klu balik kg.hehehehhe.so kami balik ke manjung semula pada malam hari.n the best thing is semuanya anak2 tido ngn lena.tp yg tak bestnya tetiba plak,Hafiy muntah n kena baju mummy.abis baju mummy bau muntah n kena tuka.huhuhu..satu sut le tukar.sib baik le ade tshirt lebih n kain batik.tu yg mummy pakai.yg lain ade skirt labuh.xkan memalam nk pakai skirt bagai.kain batik pn jd le.hhuhuhuh.ok le cite hujung minggu yang lalu.

No comments: