Followers Yang Best..TQ

Calling For Ur Own Domain Name

Monday, May 9, 2011

Adakah Bahagia Yang Kurasakan dulu , sekarang n kini adalah PALSU?

Ya Allah..Berikanlah Aku kekuatan ini.

Bagaimana dapatku nyatakan dalam hati?bagaimana dapat kutenteramkan hatiku sendiri?bagaimana dapat kuluahkan dengan kata2?bagaimana harus kulakukan sume tu dengan keupayaan utk aku berdiri sendri?bagaimana dapat aku memberitahu DUNIA bahawa aku sedang berperang dengan diri aku sendiri...yang selama ini aku begitu kuat utk melawan ape sahaja yang mendatang dalam kehidupan aku ini.dr sebesar2 nya dugaan hinggalah aku rasakan yg sekecil2nya dugaan.aku tetap tabah n tabah dalam mengharungi semuanya tu sbb aku tau n yakin ade orang2 kuat di belakang aku yang sentiasa bersama2 dengan aku.tp aku kini dapat membayangkan antara org2 kuat yang aku rase boleh menjaga n membimbingkan aku sudah mula untuk mencipta jurang yang sangat besar antara kami.
Ya Allah..pada siapa le aku ingin melaungkan semua ini?aku dh mcm mula goyah dengan diri aku sendiri.aku dh mula katakan aku seolah2 give up UNTUK terus berjuang demi hidup ini.
tp aku perlukan diri aku yang seakan2 hilang tu utk terus bangun dan teros berjuang demi NUR SYARFA' BALQIS , NUR SYAURAH QASRINA DAN AZLAN HAFIY.mereka inilah jantung hati aku.merekalah segala2nya dunia akhirat aku.merekalah segala2 yang aku ade.harta ni yang tak kan aku dapat dr mana-mana.
tp aku perlukan sokongan kuat untuk terus mengharungi liku2 dan dugaan2 dalam hidup ini.Sokongan yang aku rasekan sudah semakin hari semakin luntur hari demi hari.mana silapnya?maybe PUNCAnya adalah AKU...dan aku akan katakan ianya adalah AKU.
Ape2 pn yang terjd masa depan adalah jalan yang telah ditetapkan oleh ketentuanNYA.aku sebagai hambanya harus pasrah walaupn perit manapn dugaan nya itu. berikan aku masa untuk muhasabah diri dan segala2....

Walau ape2pn aku PASRAH kini...

No comments: