Followers Yang Best..TQ

Calling For Ur Own Domain Name

Tuesday, May 31, 2011

cerita aku pg2 buta.hahahha

Dengan kalimah Allah.....Bismillah

di saat jam sudah menunjukkan pukul 2.35AM...mata aku belum berhajat untuk tidor.nape n kenape akupn taktau.aku terkenangkan apepn aku tak pasti sebab bendenya macam sudah diclearkan.akupn tak pasti apekah yang sangat mengusik jiwaku pada pagi2 begini?sudah tidak tekadkah aku?sudah tidak kuatkah aku?mana semangat jitumu hajar?aku mmg telah lama kuatkan?walau bertimpa2 dugaan yang datang menimpa sebelum ini...engkau mmg kuatkan?mana perginya semnagat juangmu itu?mana perginya?hilang ke lautkah ia?atau ditelan bumi?ntah le wahai manusia...aku seakan2 hilang pertimbangan.aku seakan hilang tempat untuk bergantung.aku seakan hilang tempat aku mengadu.aku bagaikan berada dalam duniaku sendri tanpa ada tempat untuk kugapai.
Ya Allah..berikan aku petunjuk..jalan yang sebenarnya yang aku harus pilih or ambil.aku seakan terbang melayang tanpa hala tujuan.di mana kah semangat aku yang dulu tanpa kenal erti jemu.tanpa kenal erti putus asa.di manakah semua itu?
sudah penatkah aku untuk terus menaruh harapan?
sudah penatkah untuk mengharungi semua ini?
sudah tidak tegarkah untuk meredah ini semua?

walaupn apepn ia....aku tau Allah tidak akan berikan dugaan ini secara suka2 tp aku pasti dugaan ini didatangkan sebab yakin aku mampu mengharunginya buat kali yang keberapa seperti dugaan yang terdahulu.

Ya Allah...ape yang mampu kuucapkan....terima kasih atas dugaan sehebat ini.ia mmg terlalu besarnya dalam hidup aku.
Ya Allah.....berikan aku petunjuk....

No comments: