Followers Yang Best..TQ

Calling For Ur Own Domain Name

Monday, June 21, 2010

15 Jun - 16 Jun 2010 - Lepak kat Manjung

Btoi le tindakan aku nk gi lepak manjung.punya le sepah umah tu.adussss....sampi2 je teros je nyapu n mop.adusss...penat nya tp puas hati sbb umah dh bersih.best best.hehehe.B oh B.B keje arini tp keje dekat2 je so asyik je berulang kat umah.tgk kami.siap belikan kami lunch lg..mlm tu kuar mkn kat Bakau D Muara.ajak sekali Cikgu Yani AKA cikgu Twin Kat Taska Bagan Datoh tp dok stay kt umah parent dia kat batu 7 ,Lekir.sbb tu ingt kat dia.restoran ni dekat je ngn umah dia.ehehehehe.tp esoknya sume kena wat sendri sbb ptg bru B blk..kena antor brg kat Bidor so lunch ,mak su lak gi beli.naik motor je.dekat je.umah ni dekat ngan byk benda...ble nmpak signboard kampar dr umah tau.hehe.CERIA pn depan jalan masuk umah je.sumenya dekat2 je le.
tp yg surprisenya B kata klu korang nk gi Kelate.,gi le...klu setakat bg izin.tak jd gak sbb aku takde duit le.hehehe.then dia tambah ble bg duit.then tros msg2 kat Zek sama ada dia ble gi ke tak.takkn nk aku drive lak.driver mesti seorg Lelaki.jauh tu.hehehea..tanya2 Zek kata ble je tp takmo naik kete aku or kete dia.klu Hilux ok je.sabar je le adik aku ni.demand lak.
at last B kata Ok je tp kena tolak le duit yg dia nk bg.ble le.hahahaha

sambung lg the next posting.Long Journey To Kelate

No comments: