Followers Yang Best..TQ

Calling For Ur Own Domain Name

Monday, June 21, 2010

Permulaan Hari Yang Aku Rase xbest

Seperti biasa aku kuar umah dlm kul7.30pg.drive sakan le.agak laju.hahahahha.ntah nape pagi2 lagi twin aku ni dh gaduh je.dr msuk kete td smpi otw tu asyik le gaduh.nape ntah.dh gaduh msti le kena marahkan.anak2 oh anak2.
bende2 lg tak best berlaku bermula selepas aku msuk simpang kampung banjar.ade le kete ni tetiba je masuk simpang tak bg signal.aku rase aku bwk dh le agak laju.sib baik aku sempat tekan brek tp yg siannya anak2 aku hampir tersungkur sib baik pandai adjust.tu geram yg pertamageram yg kedua lak.kete iswara aerobik merah tetiba je kuar simpang (simpang gi taska zurina)n msuk main road yg aku ngah lalu.dh dekat gile tau.aku hon le n tekan brek.dekat sgt le.mentang2 le aku pmpuan,dia wat camtu.drivernya cina dlm pertengahan umor le.tak muda n blom tua..
gera ketiga pada sorang mamat bangla.ade ke patut dia melintas je jln walaupn nmpak aku mmg dh dekat gile.tersgt le dekat.dah le mmg main road tu sesak n byk kete.klu aku tak sempat tekan brek mmg kena langgar le mamat tu.dia berdua.pandai lak yg sorang lg tu stop n yg sorang lagi tu tros melintas.seperti biasa le tuh.mentang2 le aku pompuan.mmg aku hon.geram beb.aku tekan brek terkejut lg.kali ni twin aku dpt control.geram keempat aku.pada satu mamat(cam cina je tak tak bape sure le) bwk motosikal.dh le mmg jln tengah2.then ble lak tetiba je dia belok ke kiri.sib baik aku tak bape laju le tp still kena tekan brek terkejut.mmg tindakan dia belok ke kiri bukan dlm sangkaan aku.sabar je le.mmg aku hon le.

bende2 ni sume telah sedikit sebyk mentidakceriakan hari aku le.huhuhuhu.nape le diorg tak btoi2 ikot rules.....klu taknak sygkan nywa sendiri..TOLONG LE PIKIRKAN NYAWA ORANG LAIN....aku dh le ngan twin aku yg lasak.gi keje yang jauh.huuhuh

SEKIAN LE...CITE2 BENDE2 TAK BEST AKU MASA AKU OTW GI MID

No comments: