Followers Yang Best..TQ

Calling For Ur Own Domain Name

Monday, June 21, 2010

Long Holiday 12 Jun - 20 Jun 2010

12 Jun 2010

jemputan kenduri punya le melambak - lambak.tp dalam hati ku berkata hanya dua je jemputan yg aku sempat hadirkan diri.hehehehe
jemputan pertama aku Gi:
Kenduri Kahwin Beco AKA bestfren adik aku di Parit 3C - Sungai Manik
Sebab Gi:
1 - Ni juga umah member kamceng aku masa aku membesar - Fiedah.tp masing-masing dh de famili n maybe kami tak bape kamceng sekamceng dulu2 tp member is till end of lifekn.
2 - umah ni juga ialah umah kawan agak baik kepada arwah akak aku masa dia membesar.abg kepada kwn aku tu le.
3 - yang paling penting aku kenal mak n ayah kepada pengantin ni n mak n ayahnya gak kenal aku.hehehehe

SO AKU RASE AKU WAJAR GI.aku gi ngn Adik n Twin aku je.naik moto je.belasah smpi 4org.si kck tu tinggal ngn Nyang kat umah..tak ble ikot le sayang.nnt lg lambat.tak tunggu pengantinpn.lepas je mkn kami blah.yg aku suka menunya ialah Ayam Pusing2.

Jemputan Kahwin Kedua aku gi:
Kenduri Kahwin Yuni AKA anak perempuan Ayah Angkatku di Sungai Haji Muhammad Yang Juga Ialah Pengurus Kanan MID aku.aku dh terlepas dua kali kahwin anak nya.gara2nya kekahiran anak2ku.kali ni aku kena gi gak.hehehehe.yang malunya aku lewat le.kul3 baru smpat smpi.tp yg bestnya dpt bwk blk tapau lauk.

Lepas je gi kedua2 kenduri tu aku teros blk kg - Bagan Serai

Bagan Serai - kami smpi kg dalam kul7pm.dh mlm le.kat umah dh de famili Abg Suhairi.tak lama lepas kami smpi Famili Limah lak smpi.Mcm berjanji lak kami.hehehe

13 Jun 2010

Arini Abg Suhairi nk sambut besday Mak n Maisarah lak.org sume ngah bz2 masak.aku cam biasa le bkn mls tp anak2 aku nk bg aku tolong le.nk melekat je.so aku tolong tgk pn jd le.setakat kupas2 bwg tu lepas le.then B ckp jom kuar.kita cari kek.
gi kuar parit BUntar.jumpa kedap kek kat bandar baru sbb byk kedai kek tutup le
dapat beli kek BlueBerry utk mak n cartoon kek utk maisarah.tak lupa gak utk Kak Na - Kek berlapis puding.besday kak na date ni le.
HEPI BESDAY MAK N MAISARAH

14 Jun 2010
Abg n famili dh siap2 packing2 nk blk Shah Alam.dlm kul10.30 tu diorg dh bertolak blk.abis je abg blk,twin ajak tgk kambing.kambing dh tinggal sikit le.sian nya kat mak tak bape jd le.takpe le.bukan rezeki le tuh.
Lunch Time:
B ajak kami sume - mak n limah's famili mkn kat luar.destinasi kami Pekan SELAMA.dekat je.dlm 45 min je.sedap gak ikan bakarnya.yummyyyyyy.Mak su pn dh gi kuar dating le.hehehehe
Malam lak:
sume nya takmo masak so limah yg gi lauk.dia beli gulai ikan n sate.ckup le dinner mlm tu.B suh aku masak telur mata sambal.hahahahaha.1st time aku fully masak kat bagan serai.so funny.agak sedap.hahahha.puji diri sendri.setel je mkn n solat,kami bertolak balik ke Manjung.lepak manjung lak.dah lama tak gi ni.dalam hati mesti sepah gile umah kat manjung ni.anak2 sume tido ngn mummy n maksu.sian kat Ayah.drive sorang2.heheheh.sori yek ayah.kita smbung the next posting ye

No comments: