Followers Yang Best..TQ

Calling For Ur Own Domain Name

Monday, June 21, 2010

sambungan lagi...18 Jun 2010

PAk itam n family sume dh cadang pg ni nk blk Klang le.aku takmo lg.hehehe.jauh tu gi kelate takkn tak gi mana.bru wakaf che yeh je kami gi.tu bukan hasrat aku.hehehe.yang paling aku nk gi pintu gerbang Kelantan le.aku penah nmpak arwah mama bergambar kat depan pintu ni.mana ble tak gi.Asmah kata pg ni dia nk dtg n tunjuk jln.TQ MIzi n asmah.

perjalanan kami ke kota bharu blk.heheh.destinasi kami ialah Pintu Gerbanag Kelantan.rupanya dia mcm satu dataran le.ala dataran ipoh gitu.kat tiang2 tepi dataran tu,bhgn atasnya diletakkn rehal n Al Quran.bgusnya seni tu n kreatif le.i really2 like ni.heheehe.tercapai le hajat ku ni.best.Rantau Panjang the next destinasi aku.hajat aku kat tpt ni nk beli bear cam yg aku nmpak Farouk - Warung kita beli.hahhahah.aku tak le bape minat tp saje2 nk beli.hahhah.
Rantau Panjang
punya le nasib aku baik...anak2 aku tido n Maksu lak offerkan diri nk dok dlm kete ngn budak2..dia kata tak mo beli ape.TQ Adik.tak byk le aku shhopping.heheh
yg penting hajat aku dh smpai.hehehe.yabeda bedoooooo

brg yang aku beli:
Bear Sebesar twin aku : 2 ekor.heheheh
toto yang mak jah pesan : 2
toto utk umah kat manjung: 1
set comforter: 1
telekung :2 (nk try2 letak kt blog)mana le tau ade yg nak.heheheh
dress labuh batik:aku punya
dress labuh batik:twin punya
baju polis :hafiy punya

TU JE LE..HAHAHAHHAHA.
Malam ni tido umah mak mertua asmah lak.TQ makcik n Pakcik n Sume nya.

dh abis le long journey kami ni.

19 Jun 2010

Kul 9.09 pg kami mula bertolak blk ke Perak.....perjalanan berjalan lancar je.cuma stop dua kali utk hajat qasrina n balqis serta nyang2 yg ikot serta.
alhamdullilah...journey kami selamat n ble gi lg.heheheheh.tq anak2 sbb takde le meragam sgt.walaupn bdn letih tp hati puas.lgpun dihulur plak oleh B yg baik hati.lagi ceria je hatiku ni.heheheh.

TQ semuanya.....i love you all

No comments: